P3 STAR LIVE!!

Hej alla! Hann inte uppdatera imorse som ni märkte får bli nu.. Bättre sent än aldrig ;-) Hur sov ni inatt då? Tro de eller ej, men P3 Star och väckte mig halv 5!!
 


Jag var helt säker på att de var någon dum en som drev med mig, vilket jag fortfarande nästan tror.Minns inte riktigt samtalet 100% men såhär var de på något ungefär:
P3 killen: Hejhej, jag heter "Måns" (vi säger att han hette så, för jag minns inte riktigt namnet..) och ringer från live sension (stavning?) på P3 star.
Jag: Ehm, hej?
P3 killen: Jag antar att du ligger och sover?
Jag: Ja?
P3 killen: får man be om ursäkt.. Vad ska du göra en sån här fin tisdag då?
Jag: Tisdag...?
P3 Killen: Ja, det är tisdag?
Jag: Jaha, är de till och med de.. Jag vet inte
P3 Killen: Haha, okej.. Vad gjorde du igår då?
Jag: Ehm, jag vet inte.. Sov!
P3 killen: Hela dagen?
Jag: Nej, jag tränade också.
P3 killen: Tränade vaddå?
Jag: Innebandy.
P3 killen: Jaha, innebandy.. En riktig tuff flicka. Vad heter du?
Jag: Sanna?
P3 killen: Hur gammal är du då?
Jag: 14
P3 killen: Oj, kommer mamma bli arg på mig nu?
Jag: Ja, de hoppas jag.
P3 killen: Haha.. Vad önskar sig Sanna i julklapp då?
Jag: En ko
P3 killen: Jaha, oj här satsar vi högt. Vad ska du med en ko till?
Jag: Inte fan vet jag.. Alltså, är de här ett skämt eller?
P3 killen: Nej? Jag ringer från P3 star live, jag sitter här i studion. Slå på radion!
Jag: Haha, nejdu.
P3 killen: Jo gör de.
*Går och slår på radion* Och gissa vad? JAG HÖR MIG SJÄLV PÅ RADION!!!!
P3 killen: Känner du någon Angelika K?
Jag: Nej?
P3 killen: Nähe, de är iallafall hon som har anmält dig till denna "tävling" så att jag skulle ringa mitt i natten och ställa en massa dumma frågor. Men nu får du sova vidare, godnatt.
Jag: Aha, jag känner ingen Angelika K? Jo, detsamma. *klick*

Jag satt i sängen å skämdes nästan ihjäl.. Men hur hade ni reagerat om någon ringde och sa att dom var från radion? Ett skämt, eller hur? Det gjorde jag. Men nu är den stora frågan, VEM ÄR ANGELIKA K? Ha-ha... Vill jätte gärna att du hör av dig till mig, skulle vara roligt och veta vem du är, din busige fan ;-) Lite roligt var de allt, såhär efteråt nu skrattar jag åt de. Men imorse höll jag på att skämmas ihjäl.. /fjeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0