Onsdag

Cha cha, eller kanske tjabba tjena hallå. Nej, Hej sötnosar låter ju iallafall bäst... Fast tänkte byta repliker lite då&då så ni slipper höra samma dag in och dag ut liksom. Ballt va? Men iallafall. Jag har inte gjort så jätte mycket idag, vart i skolan. Har verkligen börjat skött mig till 100% i skolan nu, kommer i tid till lektioner och gör de jag blir tillsagt. Lite annorlunda, men skönt. Med tanke på att mina betyg blir bättre, hoppas jag.



Fastnar inte riktigt på kort idag heller.. Men dom här får duga iallafall. Har "en orkar inte bry mig dag". Med träningsbyxor å en helt vanlig vit tröja. Ska på komfirmation sen och sen vidare till träning direkt efteråt så kommer inte hinna skriva mer än såhär idag, men ni överlever är jag helt säker på.. Har förresten Kemi prov imorgon som jag kommer få såååå bra på IG(?) yes box. Fattar ingenting av kemi, tycker de helt ärligt är skit svårt (ointressant till 1000!) Nu ska jag gå och äta något och sen plugga, vilket behövs som sagt, ha-ha jag ska bli kemi lärisch när jag blir stor, eller inte. Vi hörs imorgon! /fjeko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0