Nej, jag har inte dött..

Tjena mors där ute i kylan! 22minus grader här ute hos mig på landet, brrr! Dagen har faktist vart kanon. Efter skolan åkte jag och Felicia till kupolen å handlade julklappar osv. Hur mysigt som helst, snacka om att jag behövde skratta lite.. Vilket jag verkligen gjorde idag. Efter kupolen tog vi bussen hem till Felicia efter lite problem på vägen. Menmen, sen kom Sundström hem till Felicia och vi tittade på "Fucking åmål" ha-ha varken jag eller Felicia hade sett den. Nejdå, inge efter!


Bild från idag! (Måste bara upplysa er om att jag köpte sjalen, men glömde påsen någonstans å de var dom 200kr ner i sjön:-()

En bild på oss som är tagen lite mer än ett år sedan.... Någon skillnad? /fjeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0