Måste bara säga..

FÖRLÅT!
men jag måste verkligen berätta det nu har hållt det inom mej kanske allt förlänge, och det skulle jag verkligen inte gjort egentligen.. men jag orkar verkligen inte, har mått så sjukt dåligt pågrund av detta, och jag undrar verkligen vad jag tänkt med? för du kommer hata mej efter jag sagt det och det vet jag men snälla! jag vet att det kommer bli svårt, men försök att inte göra en sån stor grej av det för jag menar, jag mår redan skit över det fyfan, vill egentligen inte berätta detta själv för jag är så jävla rädd nu.. förstår att du inte kmr snacka med mej. men läs väldigt noga så kommer det inte bli några missförstånd jag hoppas att du förlåter mej för detta är oförlåtligt asså det känns fel, men jag måste säga detta, jag vill verkligen inte säga detta men jag måste.....
Jultomten finns inte... Hahah!! Skrämde Sara lite med min text ;-) Men visst var den lite rolig? /fjeko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0