Lördag!

Visst är de lördag? Eller? Gud nu vart jag lite fundersam.... Rätta mig om jag har fel. Hehe, var till kupolen på mellandags rean med Mickis (syrran) och Tette, vilket var verkligen super dåligt. Hittade ingenting förutom en super söt BH. Sen kom mamma och pappa och hämta mig och Mickis och vi åkte och åt hos mormor, mums! Var faktist trevligt måste jag tillägga, har inte träffat och umgåts med mormor på jätte länge(!!) Sen skjutsade pappa ner mig och syrran till stan, han tyckte nog vi var lite bleka allt ;-) hehe. Han skulle på några ärenden (stavning?) så då passade vi på att ta oss tid till att sola en stund, så otroligt skönt å kan ju faktist vara lite trevligt nu inför nyår och gorbys som jag har i helgen, man vill ju inte visa benen allt för mycket om man är hur blek som
helst........... Haha, skoja. Jag bryr mig inte i de, de är en innebandy cup liksom. Men där har ni hela min dag! ;-)



Men nu ska jag hoppa in i duschen och dränka håret i silver schampoo. Rosor och kyssar till den som uppfann det! Vi hörs efter duschen! /fjeko

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart solar du? :)

2009-12-26 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0