Julaftons bilder

Hejsan hoppsan alla trötta bloggläsare! (Antar att ni är trötta för man brukar vara de dagen efter.) Nöjd med eran julafton och julklappar? Det är jag iallafall. Fast fick i stortsätt inget som stod på önskelistan, fast jag är nöjd iallafall! :-)


Söt kusinen min, Jane!



Jultomten ;-)

Fick av mamma och pappa, finns att köpa på nelly.com för er som är intresserade, är iallafall super nöjg med dessa!

Tofflor, super söta synd bara att dom är typ 2storlekar för stora.. Men fötterna får ju plats iallafall, och sen lite bra och ha saker i den andra kartongen bland annat: pengar, ansiktsmask, deo, silverschampoo, pengar, present kort gina 300kr, present kort att få ta hål "uppe" i örat (hehe, sagt att jag ska göra de jätte länge nu, men de blir aldrig av.. Men nu ska de bli!) Choklad, tvål osv. Ja, då var denna julafton också över.. /fjeko


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt att prislapparna sitter kvar ;)

2009-12-25 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0