Jag har så otur, alltid!

Jag städade nyss rummet eftersom mamma tjata om det i nästan 2timmar minst 10gånger timmen kändes de som (hehe okej, lite överdriven kanske jag var nu.. Men ni vet väl själva hur de är när dom tjatar?) Men jag städade väl iallafall, sen så skulle jag dammsuga under sängen så jag liksom satte mig på "alla fyra" och precis när jag satte ner ena knät så känner jag hur det typ sticker till och det gör förskräckligt ont så jag tar upp knät lika snabbt som jag satt ner de och när jag tittar på knät får jag panik! Gissa vad? Jag har en glas bit genom byxorna och in  i knäet och skriker på pappa för jag inte får ur den själv och han fick ur den tills slut den var ungefär 1cm lång å jag hade hela den in i knäet, duktig jag är!


 Hello kitty räddade mig som tur var ;-) Pusssssss /fjeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0