Hemma från allt!

Dagen vart absolut inte som planerad, men den vart bra.. Super bra för den delen med, eftersom jag tillbringade den med Therese och det kändes så otroligt bra efter allt. Nog om detta, verkligen glad att jag har dig vid min sida igen Therese, vill bara att du ska veta om de(!!) Mötte henne på kupolen och vi hade de riktigt mysigt, fikade och så. Sedan tog vi bussen från kupolen till stan 253an, vid station körde busschauffören in på typ en "parkering för bussar" och jag säger till therese: Om man säger ni att vi ska byta buss får jag damp. Gissa vad han säger? Exakt, ni får lov att byta buss. Vilket vi gjorde och efter typ 5-10min kom vi till stan och vi solade tog halv 6 bussen hem och gjorde mat och skyndade mig iväg till träningen där jag precis kom hemifrån.. Vimsig men bra dag.


Där har ni oss, therese&sanna. /fjeko



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0