Godmorgon söndag!


Har ni sovit gott? Helt sjukt va bra jag sovit, mitt nya täcke är som att sova i jag vet inte vad. Helt underbart, längesen jag sov såhär bra! Jaja, nog min sömn. Nu är de iallfall såhär att uppdateringen fram till tisdag kommer vara riktigt usel kan jag varna er om. Därför att jag har cup i falun, gorbys. Antar att någon av er också ska dit? Så tänkte bjussa på våra matchtider:

15:40 IBF Borlänge - Sundsvall IBF Södermalm   FK1
21:30 Sundsvall IBF Matfors - IBF Borlänge   LB
10:30 IBF Borlänge - Forsby FF   LD
18:50 IBF Falun Ungdom - IBF Borlänge   LB
Ti 08:00 Skälby Sharks IBK - IBF Borlänge   LA
 Hoppas på att vi får mycket publik för då taggar vi till ordentligt, vilket vi kan behöva ibland!


Såhär kommer jag se ut idag, super stiligt, jag orkar inte bry mig. Nu ska jag och äta lite frukost, vi hörs /fjeko


Kommentarer
Postat av: lisa

kan vi inte få se en bild när du plattat ena sidan av håret och andra inte? :D

2009-12-31 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0