Godmorgon måndag!



Sovit gott? Det har då jag iallafall, när jag väl somnade vill säga. Låg och smsa och tittade på film tills klockan var 2 - halv 3. Drömde en sjukt konsigt dröm också.. Om att jag fick ni vet apan i pippi herr nilsson(?) jag drömde att jag fick honom i julklapp och vi fick lov att slänga ut katterna. Snyft. Sen kom mamma in och väckte mig:
Mamma: Sanna är du vaken?
Sanna: Herrnilsson?
Mamma: Va? Herrnilsson?
Sanna: Va, vaddå herrnilsson?
Mamma: Haha.. Du pratade i somnen, mojje har något fel, han sitter och äter fågel mat under fågelstugan. Kom får du se!
Haha. Min katt är inte så normal och de var inte jag imorse för den delen heller.

Känns faktist riktigt konstigt att jag precis gjort mig klar och de är måndag, den här tiden i vanliga fall slutar jag om typ 1timme. Så underbart skönt med lov, bara jag som tycker de? /fjeko


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har löshår va?

2009-12-21 @ 13:53:13
Postat av: Ebba

Hahaha. Jag skrattade verkligen när jag läste det där "herrnilsson?"

2009-12-21 @ 17:44:46
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0