Gårdagens kväll, helt underbar!

Hejsan alla julafton längtare! Gårdagen vart så sjukt undebar.. Vi hade först vår lilla julafton, som planerat hemma hos Felicia tag för alla fina julklappar ännu en gång!




Sedan så gick vi till coop, jag Felicia och Therese. Sara gick hem. Vi köpte 6st cider, chips, godis och frysta hallon. Tog sedan bussen därifrån hem till Therese, sen bastade vi och de var sjukt mysigt och bara sitta där och prata och körde "jag har aldrig" leken.. Ha-ha, nog vart jag och Therese paffa, nog pratat om det! Och tror ni inte min mobil ringer typ 20 i 4 och jag säger till Felicia: Är de P3 igen nu då vet jag inte vad jag gör.. Men de var de inte, det var Alex som sov med telefonen i handen och ringde mig i sömnen, hehe jag tror innerst inne han ringde med flit jag, skoja;-) Men nu ska jag åka, haha.. Vart lite ändrade planer ännu en gång, gud. Vi är så omständiga i min familj ibland, och nej Felicia, inte gammal! Heheh. Vi hörs. /fjeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0