fjeko - tipsar!

Jag tänkte börja med att tipsa mitt silverschampoo som jag använder, Loreal expert!


Kostar ca 160kr och finns att köpa på dom flesta salongerna. Och det är absolut inte komplicerat att använda låt de sitta i håret i ca 3-4minuter tar verkligen bort dom gula tonerna hur bra som helst.
Annat schampoo&balsam som jag använder när jag inte använder silverschampoot är bland annat:

Sebastian body, kostar ca 140kr flaskan men är väldigt rekomenderbart till er med slitet och tovigt hår finns också att köpa hos salonger till er som är ute efter schampoo&balsam till den lite billigare prisklassen då rekommenderar jag:

TRESemmés kostar 89:- flaskan men de är 900ml i varje flaska vilket är billigt. Detta är det jag använder just nu är verkligen supernöjd! För alla hårtyper.
 
Värmeskydd från sebastian är ett måste till er som plattar och fönar håret, denna tub kostar 210kr men de finns mycket billigare värmeskydd, men jag använder denna för att den skyddar bäst tycker jag..

Och här är plattången jag använder, finns att köpa på elgiganten, onoff och alla dessa kedjor. Kostade 1450kr när jag köpte den men tror den ligger på 900-100:- nu, rekomenderas verkligen! Dåså där har ni fått lite tips... Hoppas ni är nöjda! /fjeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0