DAGEN FÖRE DOPPARDAGEN

Bara jag som tycker att de inte alls känns som om de är julafton imorgon? Har konstigt nog ingen julkänsla eller längtan alls. Men de blir väl så, man växer väl ifrån såndär med tiden. Eller? Ja jag vet då inte.. Har iallafall vart och ätit nu och hämtat min syrra som var och handlade dom sista julklapparna och hjälpte henne att slå in dom. Sedan hjälpte hon mig att fixa mina naglar, vart rött! Stiligt nu iför jul! (För de är ju trotts allt de fast jag inte har någon julkänsla) Här har ni resultatet och jag har endast blåst håret idag, inte plattat därför de står åt alla håll, men jag orkar inte bry mig idag, ska ju trotts allt göra de imorgon så:

Nu ska jag till kupolen en snabbis, tro de eller ej men vi ska titta på dom sista julklapparna för att mamma och pappa kom på att dom glömt ett paket till en och de måste ju vara lika och didi, ni vet nog själva hur föräldrar är till julen, stressade är bara förnamnet säg. /fjeko

Kommentarer
Postat av: Ebba

du är inte ensam, jag är inte ett dugg excited för imorgon.. :O

2009-12-23 @ 21:04:55
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du berätta hur du gör ditt hår så fint? vad du använder för hudprodukter och så?

2009-12-26 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0