Tunabro-Dalafloda

Som spelades i Dalafloda. När vi kommer dit å vi håller på att byter om, skriker jag: FAN MINA FOTBOLLSSKOR, JAG HAR GLÖMT SKORNA. F*TTA!!! Springer ut till pappa å Micke, dom som dock inte är förvårnade! :( Fick skriva på ett papper "Jag ska aldrig glömma skorna igen" 20gånger! Jaja, fick låna ett par 42or av någon i Dalafloda, med dubbla fotbollstrumpor plus ett par vanliga var dom fortfarande typ 5cm förstora spelade första vilket gick sjukt dåligt 0-1 vart de till Dalafloda i den halvleken. Jag är sjukt förbannad för jag inte har mina skor! Sen kommer världens bästaste pappa med mina skor!! Han har alltså åkt hem å hämtat dom, han var borta hela första halvlek vilket jag inte märkte.. Så andra gick de sjukt bra förutom att vi inte fick in något mål, så matchen slutade 0-1! Men de är bra spelat tjejer! /fjekO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0