igårkväll


putte blåser upp balongerna som vi köpte på coop. vi köpte även:
chips
gräddfil
dipp
cider
sugrör
glas
sist men inte minst ballonger!
Totalt: 125:-

här har vi "allsång i hytting" vilket jag har videon på sen också.. riktigt heta vi var!!

alicia innan vi skulle "sova".

vi la oss vid halv 3 -3 å vaknade första gången 05:55!! riktigt skönt. somnade om å sen 20 i 8 vaknade jag utav att alicia sjöng å dom fråga om jag skulle med å käka frukost vilket jag självklart vela så hungrig som jag var. så då bar de iväg mot coop i siden kalsonger å peak jackan. höll på att frysa ihjäl. fast vi drog sen till 7eleven å käka korv! bra frukost :) haha.
här kommer lite kvällens/morgonens bästa:
Ebba: alicia kan du flytta på dig lite?
Alicia: men jag har ju en ben här?
Alla: en ben? hahahahahahaaa.
alicia i ett nötskal.
/fjekO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0