fjekO - har en åsikt!

å nu tänker jag faktist komma med den! skiter i vad ni andra tycker å tänker, men jag tycker som jag tycker.

Klädstilen (om man nu kan kalla de en klädstil, men hittar inget bättre ord, eller säger nog svinstilen kanske?) "PJ" som alla fjåårtis-boois å girls har, som går ut på att ha 25snoddar på varje ben, spretigt hår å helst en bandana under knät/knäna, INTER SPORT strumpor å Evisu byxor. (Grrhhh, så sjutk snyggt?! Nat.) Snälla söta rara, hur dåligt ser ni? Det ser inte klokt ut ju!! Ibland funderar jag på om jag ska skänka er en varsinn vit käpp allihopa, för herrejösses hur ni skämmer ut er. Visst de är OK med kanske 2-3-4snoddar men vid 4a går gränsen faktist å jag tycker de är sjukt snyggt med Evisu ända tills ni förstört dom med snoddar nu skulle man kunna spy på dom.


Tycker ni helt allvarligt detta ser klokt ut? Jag skulle hellre gått ut med pyjamas på mig än de där! Ni skämmer ut Sverige, om inte allra helst er själva...


Å DE FINNS INGET BÄTTRE ÄN MIN LOREAL FOUNDATION SOM JAG KÖPTE PÅ HM IGÅR, UTAN DEN GÅR JAG INTE UT. DU ÄR HELA MITT LIV ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom igen brudar å även endel KILLAR vad håller ni på med? (Vissa åtminstonde, en del kan sminka sig men en del andra kan de verkligen inte.. så ni som kan sminka er, ta inte åt er!) Men snälla, ni fotar er i underkläder å säger "Titta jag är så tjock :(" men å, om du nu tyckte du var tjock skulle du ALDRIG lagt upp de för hela Bilddagboken å på din Blogg. Snälla tänk efter före. Tänk på konsekvenserna som blir, de är exakt samma sak som om du skulle gå på stan (eller ja, vad de nu är för något där allt folk finns i din stan.) en hel dag i bara trosor å BH. Skulle de vara acceptabelt? Nej. Men de är ju exakt samma sak!! Ni står där i spets hipsters å en Push-up BH å putar med läpparna för hela internet... Snälla, flickor å pojkar VÄX UPP!! Visst jag påstår inte att jag är "uppväxt" på mina 14on år men jag tar då fan inte halvnakna kort på mig själv å är stolt över de. Å allra helst inte klär mig som en sopsäck! (Jag är fullt medveten om att jag vart tillsammans med en sånt här...... äckel. Men come on, alla gör sina misstag?) Jag tycker ni är väldigt söta som tror att era finnar syns mindre när ni dränker dom i foundation.. *Host. Ni får bara fetare hy å med andra ord, mer finnar! Visst använd foundation, men lär dig sminka dig med de?!

Nu är de lika bra att jag går å bakar som jag lovat pappa varje dag för snart känner jag att jag skriver en hel lista på fjårtisar här utav ilska å de vill jag verkligen inte! Hoppas de finns någon som förstår mig iallafall i allt jag menade i detta inlägg? /fjekO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0