fan, jag vet inte

funderat ganska länge nu på om jag ska sluta på innebandyn å nu är de på allvar.. jag känner för de första ingen lust att spela längra å för de andra kommer de bli så konstigt. pappa har ju trotts allt nämnat mitt lag å börjat vara lagledare för damlaget, å de känns typ som om han har noll intresse för de jag gör nu. jaja, doktorn på tisdag. hade jag helt glömt men mamma sa de nyss, är sjukt nervös. imorgon ska jag tillbaka till fängelset, nu kommer straffet efter allt dumt jag gjort under lovet. åååh, jag verkligen dör. jag ska nog lägga mig snart tror jag.



här har ni en bättre bild på håret då även mina bejbsiiioos är med! /fjekO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0