dålig uppdatering, förlåt!

igår hann jag verkligen inte uppdatera! förlåt. först hjälpte jag mamma å pappa ute.. sen var kl 4 då jag fick skynda mig att byta om till fotbollsträningen, kom dit å de spöregnade å åska/blixtra.. tränade 15-20min, sen drog vi in för de regna så mycket å allt.. sen kom pappa å hämta mig, åkte till damlags träningen i innebandy. (som jag hade bestämt mig för att inte vara med på) fast sen sa deras tränare att jag skulle hämta kläderna å skorna för jag behövdes när dom skulle spela match, snäll som man är kan man inte säga nej.. så var med där å sen hade dom lite fys efteråt som jag också var med på dårå. kom hem duschade titta på bäck å gick å la mig. TILL ER ÄCKEL UNGAR SOM RINGDE Å VÄCKTE MIG 10 I 3 INATT, MÅ ER BRINNA I H*LVETET! såå glad vart jag när jag vaknade utav att de vibrerade under min kudde.. /fjekO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0