5skäl till

att jag är ballast i stan:
1. jag var med i tidiningen idag (DD) vilket jag vart 6-7gånger förut också.
2. jag är med i tv (borlänge närtv) där jag skriker "BORLÄNGE SÅKLART" typ som om jag älskar borlänge, vilket jag gjorde under dalecarlia å p&l såklart men nu. abosolut inte.
3. för stan är full av ej balla människor.
4. för jag har lyckats med nästan omöjliga saker
5. sist men inte minst, jag är sanna barrsäter? come one, jag vet att du tycker jag är ballast.

flera stycken som erkänn att jag är ballast i stan, här har vi ett fåtal: Henning Fammé, Felicia Andersérs, Putte Anderssssson , Henke Montén, Pontus Tönberg, Viktor Jaanus, Martin Svälas, Martin Leijon, Pappa, Alexander Fammé, David Göras, nästan Benne Granath, snart så ;) å många många fler som jag inte minns nu! jag e ball, folk. bara att inse! /fjekO

Kommentarer
Postat av: Henning

När fan har jag sagt att du, sanna barrsäter, är ballast i stan !?!?!?

2010-10-12 @ 18:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0