ny hårfärg, nytt liv! -hej blondie;*

Jag har funderat. & från & med idag, ska jag ALDRIG mer ljuga, (inte för att jag brukar göra de, men typ för mamma & pappa eller så........) svika, göra dumma saker, röka eller inte sköta skolan ordentligt. Jag ska en duktig flicka. Jag vart iallafall  otroligt nöjd över håret. Vart mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Visst de är ovant de är de, men de duger.


& de ser orangest ut i topparna jag vet, men de är inte det. Utan de är bruna slingor. :) Vad tycker ni då?
Kikade nyss på talang, eller nyss & nyss. Jag var på fruktansvärt dåligt humör just då & dessa nissar fick mig genast att skratta & fakstist på bra humör. Tack & åter tack!! De är bra, dom visar hur vi i "Dalarna/Borlänge" är, speciella..
Efter klippningen vart de marknaden med Felicia Carlsson & Jonna. Marknaden var otroligt jätte dålig i sig själv, men skrattade gjorde jag iallafall. Tack för en otroligt bra dag bejbs!;*

Match imorgon 15.00 Maservallen mot Säter. Kom & hejja?!  (a) Nu ska jag vara 3vligt & titta på film. Mobilen är med (mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0