En underbar helg

Helgen har vart fantastisk bra! Tack till dom som var medverkande 12345..  ;*
I fredags vart de först skolan, sen kom pappa &  hämta mig & Denice & skjutsade hem oss till mig. Vi var skapligt hungriga så vi lagade pasta carbonara typ! Sjukt gott vart de iaf! :-) Sen gjorde vi oss iordning för Coz & åkte hem till Alida. Vi  gick till kupolen en sväng & sen till Coz där vi satt  & väntade i  45min för att insläppet skulle börja, vi  var typ först!! :-D Så galet skönt väder de var. Det var även galet roligt inne på Coz & galet mycket folk. Helt underbart!! Var med Denice & Alida där inne men även massa andra, Tex: Filip Danne & så. Menmen, sen kom pappa & hämta mig. Jag åkte hem. Mamma väckte mig halv 10 på Lördag'n för jag skulle hem till Carlsson. & hon kunde inte skjutsa mig senare än typ 12. Så hade inget annat väl, fick lov att kliva upp. Helt död var jag, men de vart bättre efter att jag duschat & så! Åkte hem till Carlsson som  precis kommit ut ur duschen när jag kom. Så jag satte mig vid datorn för att vänta på  att hon skulle bli klar.. Runt halv 1 gick vi till Fille  & hennes mamma skjutsade oss till Kupolen. Jag hade fått pengar av mami men hittade dock ingenting! Men Fille & Carlsson shoppade.. :-) Sen vart de att ta bussen hem till Fille, slinga hennes hår ljus. Vi var på lite flum humör också, så vi skrattade åt de mesta. Men resultatet vart bra! Kanon bra, tycker jag iallafall! Men de tyckte såklart inte Fille.. Men sen gick vi hem till Carlsson & plattade håret. Sedan vidare till Coop för att köpa saker till grillkvällen. De gick på 183.50:- Detta vart med på kvittot:
2paket jordgubbar  20:-
1paket Kycklingspätt (till grillen) 57:-
1 Potatis sallad
17.50:- (som vi dock tappade på vägen hem till Fille sedan.)
1paket Glass 11.50:-
1tub Chokladsås 27.90:-
3st  cider 31.50:- (som vi även där tappade på vägen, men bara en å den sprack.)
"pro white påse"   14.50:- (inte en aning om vad de är då men....)
Totalt 183.50:- De vart en dyr kvällsmat. Men roligt hade vi. Påvägen hem åkte vi  på Bengt-kallä.  (Som ni ser så  är bengt-kallä en kundvagn, på bilden.) & Fort gick de. Tappade som sagt en av cidern'a som sprack & pös ut. Men vi märkte dock  inte att vi  tappat potatis salladen förrsen vi kom hem till Fille. Men de löste sig iallafall :-)! Sen grillade vi & åt  gott, umgicks pratade & hade de allmänt trevligt. Skratta så vi fick magknip & träningsvärk i magmusklerna. Sedan åt vi efterätt & skrattade då ännu mer. Åt  egentligen ingenting. Sen gick vi & titta på tv & efter typ  20min då skulle Carlsson hem så jag & Fille följde med henne på vägen. Sen ringde mamma & sa att jag skulle gå så Jesper kunde komma &  hämta mig. Mamma hade vart på Broken Dreams på klass träff efter 25år eller hur de var, sak samma. Åkte hem satte mig  vid datorn gick  & la mig vid 1. Somnade som en stock, vaknade imorse utav att de var någon tönt som väckte mig. TACK! ;-)  Sedan  på träning, efter träningen åt jag max & sen åkte vi till Romme &  köpte glass. Mumsigt värre!! & Sen hem & duscha & nu sitter jag här, ska nog  seriöst sova snart. Hoppas ni har haft en underbar helg för de har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0