do you remeber me?

om de inte vore för dig hade jag inte setat här idag. vi börjar om. jag älskar dig, <3
do you remeber me? efter all tid som gått, vi börjar om på nytt? för jag saknar ju dig.

funderar på fotbollen? sluta byta lag eller bara fortsätta, lite & fundera på.
på fredag blir jag blond & klipper mig. lägger ut bild då. är inte på blogg humör, har inte vart på jätte länge. hoppas på att lusten kommer tillbaka. lov lov lov, jag älskar lov. vill ha mer, känns så fritt, utan läxor & plugg.
mobilen är med (mp)

jag väntade på dig, väntade på att mamma skulle fråga om jag skulle med upp till dig & äta påskmat som alla andra år förut. nu förstår & har kommit på  varför du inte kom..... r.i.p karin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0