bästevän!

När du sa att det var 60mil i mellan oss kom tårarna. Det är du som får mig att må bra när jag helst skulle vilja försvinna från detta skit. lov mig en sak gumman? - hand i hand livet ut. Du ska veta att sen det vart du & jag har jag vart lycklig, så lycklig har jag aldrig vart i hela mitt liv & det svär jag på allt jag äger och har. Att säga jag älskar dig är inte samma sak som att älska, tänk alla minnen tillsammans. det skulle bli mer än 10biblar sammalagt, tänk den gången då vi sprang höll varandra i handen & sprang över vägen & sa, om jag dör nu, så älskar jag dig mest av allt, men om du dör nu, dör jag med mig. & sedan sprang vi, egentligen är det helt otroligt att vi lever, om man tänker på alla idiotiska saker som egentligen är livsfarliga som vi gjort tillsammans, vi kan ju börja med att vi cyklat tillsammans, det kan förklara början. det är du som gör det roligt att gå till skolan, alla lektioner som slutat med koas, då du plockade ner gardinerna, när vi slängde böckerna på varandra & hade allmänt damp på so;n. "ooh chipsÄ" slutar aldrig skratta helt seriöst, skrattar än. tänk kvällen efter träningen, jag dööör! så mycket har jag aldrig skrattat i hela mitt liv. vi är dom bästa kockarna & bagarna, jag äger på sås & du på paj, kan det sluta bättre? svar; nej! att baka eller laga mat med dig, jag säger bara, ta skydd! mjöl kriget med dig är inte det jag glömmer i första hand! usch, kom hem nu fille. din norge resa har gjort mig att må dåligt.. helgen kommer inte bli fest utan dig. baby, som dom sa, livet ut. kusinerna mupp, det är bara vårat förnamn, klantarna grus osv, vi lyckas med det mesta, & efter vi gjort nått, tex som att krossa en fönsteruta då skrattar vi så vi gråter, det är onormalt, jag vet, men vi är som våra liv är, med andra ord kaos. tänk alla timmar vi skrattat åt något egentligen väldigt tråkigt. Quadrapop lanet hemma hos mig, vilken damp natt! först att vi skulle gå hem från gylle, hand i hand med dig & putte, kom vi iaf halvvägs innan jag ringde pappa i ren panik. springa & jaga hästar med dig, vilken underbar känsla. eller göra toast, eller ja. spela in film? allt, är underbart. meckar-mickhe-mäkar-maka, något jag sent kommer glömma, skrattar lika mycket varje gång. felicia andersérs nu är det du som börjar traska hemåt innan jag tar cykeln till dig! dom här 2dagarna känns som ungefär 1vecka & det är sant. du är det bästa som hänt mig & jag släpper dig i första taget, du&jag på planen wow vilken känsla! - jag älskar dig & det vet du, världens bästa felicia! <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0