Merry x-mas.

Det finns inte så mycket att göra när man hoppar på kryckor. Så jag fotade igår, riktigt längesen nu fakstist! Här ser ni bilderna;
 


 Jag hatar sånna som snor bilder starkt COPYRIGHT! © På dem.


Föresten vad det coz i fredags, så otroligt bäst det var! Tack för en underbar kväll tjejer. Ni får mig jämt på bra humör;
På bilden från vänster; Denice, Putte, Fille, Jag & Ebba. ÄLSKLINGAR'
Kan ni tänka er att det redan är julafton imorgon? Tiden går läskigt snabbt. Fast egentligen har jag ingen julkänsla. Jag vet inte, men julafton känns inte så speciell längre, det var större när man var liten. Hoppas jag får mycket pengar iallafall så jag kan köpa mig en ny mobil! Om jag inte nu får en i julklapp, vi får väl se :)! Föresten, har jag ju sakt att jag spelat dm & gjort illa foten, jag har haft av ledbandet & det kommer nog inte bli nå mer innebandy för mig denna sesong, det är ju kul att jag hann spela 2Serie matcher, Lunarcup i Falun & Hiddiksvall & nu DM på en hel sesong, jag älskar att vara sjuk & skadad! Men sånt är livet, det ska ju vara någon som är det också. Hur som helst så har jag tänka mycket på om det är någon idé längre att spela.. Vi får se hur det blir med den saken. Föresten är jag medveten om att det nästan bara vart kort idag, men sånt får ni leva med. Plus att Putteälskling dissar mig & hela borlänge idag! Jag kommer sakna dig, även fast om du inte blir borta så länge, men det kommer kännas som en evighet! 
GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Ebba

älskar dig! <3

2008-12-23 @ 20:42:38
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0