i will be strong

idag är det exakt 4månader sen livet började på allvar!
& allt började med en olycka. Sanna Hannah & Alicia skulle, cykla till ica maxi. Det gick bra på vägen dit & på maxi, men värre på hemvägen, bilderna förklarar allt;
(tryck på bilderna för större bilder.)



Ni förstår att jag fick ett hack i knä'et som var 5mm djupt & 4cm långt. Hannah sa till mig att jag skulle sy, men jag sa att det var lungt. men tydligen inte. för dagen efter åkte jag in till sjukhuset & då fick jag tejpa, för om jag hade kommit in dagen innan hade jag fått sytt ^^. men sak samma!
Jag ringde Felicia på kvällen i panik för jag blödde & det gjorde hemskt ont, dom kom på cykeln med papper..
Senare kom Nodde & Martin & det var då det började!



På bara 4månader har ni fått mig stark på mina 2 svaga ben. - jag ångrar inte en sekund med er, bröder & kusiner.
Jag älskar er från första stund, jag älskar er nu, jag älskar er tills jag dör, men glömmer er inte då heller!

- idag skulle det vart 1månad, jag vet inte om jag saknar det eller inte, jag vet knappt vad jag heter längre, känner inte igen mig själv..

Kommentarer
Postat av: tres

fyfan vi panik cyklade med jävla papperet med maten i handen och allting ^^ i think i dööör vad kallt det var, minne för livet! <3

2008-12-10 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0