Svar på yttligare frågor!


Svar till "Felicia": Haha, jadu.. förstår att du fått lov att tänka ganska länge, för hos dig tar de tid ;-) skoja gumman! Nejdå, jag tror faktist du vart med nästan alla gånger jag gjort någon pinsamt. Men de pinsammaste jag någonsin gjort, hmm vart ska vi börja? Kan de vart igår, aa de jag kommer ni iallafall.


Efter träningen då hade vi omklädningsrummet "längst upp" (det med typ en triangel i.) aa, å sen hade p95orna de på andra sidan (men dom hade träning då). Så jag skulle gick igenom duscharna (hade dock bara handduk på mig) för att stänga dörren som är rött inringad, jag såg att de inte var någon där inne så jag tassar påväg till dörren då jag tittar in till vänster på toan där de står en aaaaas snygg kille å kissar jag skriker å gör världens u-sväng. Å självklart är de fler än bara han som ser mig! Jag verkligen skratta sönder å skämdes som jag vet inte vad.. De är nog bland de pinsamaste på länge iallafall.


Svar till "anonym": Jag vet faktist inte riktigt vad jag gillar för killar, men dom ska helst vara söta å inte snygga. För snygga killar är ingenting å ha. Jag går inte speciellt mycket efter utseéndet mest efter insidan, fast de är klart. Skulle aldrig falla för Göran Persson om man säger så, utseéndet är ett +!
Jag tycker du borde visa de eller säga de till honom, om du verkligen är säker. Om du inte vågar ta de face to face så varför inte SMS eller MSN? Eller något liknande? Det är alltid en början, för om du inte vågar säga något. Då kanske de aldrig blir något lycklig på de hela heller, eller hur? Kom igen tjejen, ta mod å våga! :-)


Svar till "Lisa": Ehm, nej du har egentligen ingenting med de å göra. Men eftersom jag lovat att svara ärligt på alla frågor så håller jag de å ja, jag är oskuld.


Svar till "Ebba": Det bror på om du menar "kända bloggar" eller typ "mina kompisar bloggar". Men alla mina kompisars bloggar är bra tycker jag, men även Paow's å massa fler är bra tycker jag..


Svar till "anonym": Ska jag vara riktigt ärlig så var de för att mina kompisar gjorde de.. :-)


Svar till "anonym": Jag har faktist ingen riktig förebild, men är de någon så är de självklart ziid, schkuggingliäes bästavänn!


Svar till "Putte": Haha jag är 14år å några månader typ.. Jag har hittills 76st å 146sidvisningar.


Svar till "Putte": Lättaste frågan har du ställt min vän! Det är självklart:


Amanda var det. Som piper i sina video inlägg, nej usch. Verkligen inget för mig!!

Dåså där har ni alla svar på frågorna, jag ska nu vara med therese som nyss kom hit! Puss på er sötisar. Fortsätt fråga, jag fortsätter svara!! /fjekO










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0