Man hinner med mycket på 3timmar!

  • Cykla i 42minuter på en cykel
  • Skrika för man tror de kommer en våldtäcksman som sedan är en kille (som spelar i IBF) som cyklar förbi oss när vi lagt oss på vägen å skrattar.
  • Kissat utomhus, inför en gubbe med hund som glodde en aning
  • Träffat lillebror
  • Blivit förföljda av två killar
  • Cyklat in i en buske å ramlat
  • Skrattat
  • Cyklat fel in i typ en skog
  • Frysit, om vi inte hade vantarna med oss hade vi fått lunginflamation
  • Tappat en vante
  • Sprungit på en åker för vi inte vågade cykla förbi en gubbe
  • Cyklat på stora vägen från jax till skräddarbacken
  • Pratat i telefon å smsat
  • Sprungit å gått
  • Dampat
  • Träffat Micha å Patrik?
  • Sett en sur pojke..
  • Vinkat åt alla som åkte förbi
  • Fått hjälp med att ha sönder en cykel
  • Väntat på bussen
  • Frågat busschaffören om jag fick ta med mig cykel in på bussen
  • Åkt buss med en cykel, efter mycket om å men.
  • Legat på rygg i golvet på bussen å skrattat
  • Lagat cykeln på en buss
  • Väntat på skjuts hem från stan i 20min
  • Åt pizza!

Jadu, där har ni min fredags kväll!! Snacka om att den slår coz från alla håll å kanter!! Men ni måste ju gissa vem jag tillbringa den med?


 Heheh, helt rätt! Therese/ziid/bengt såååklart! /fjekO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0