Jag vet..

Jag är inte perfekt, ingenstans faktist. Men jag lever iallafall de livet som jag vill vela å jag är den jag är? Varför ska man vara fejk å plast för att vara "perfekt". Jag vill inte vara perfekt. Jag vill inte vara den jag är nu, men vad ska jag göra? Operera om mig? Nej! Jag tänker faktist alltid "de finns alltid någon som har de mycket värre än en själv.." varför sura över småsaker? Eller som egentligen är väldigt stora för en själv, men jag tänker.. Det finns trotts allt barn som lever på gator, utan mamma å pappa. Dom lever för att dom inte vet bättre.. Dom accepterar situationen som jag tycker allt fler borde göra! /fjekO

Kommentarer
Postat av: Putte

Bra talat, puss på dig! <3

2009-09-14 @ 20:21:59
URL: http://putteandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0