FjekO - svarar på tal!



Yes, Pontus du har verkligen rätt! De är pj'n som själva valt att vara de? De är väl ganska självklart, tror knappast dom tvingas till det? Men de jag syftar på är att personer i omgivningen drabbas av det.. De är ju inte direkt bara dom själva som bara ser de? Men alla har olika åsikter detta var just de jag hissade/dissade? Jag tycker fortfarande att de är synd att man ska behöva se ut såhär för att man inte vet bättre... Men de är min åsikt. Men brlgestilen är de sista ni får kalla den.

Men nu undrar jag vad tycker alla andra egetligen? Är detta en HISS ELLER DISS!?
Puss på er älsklingar /fjekO


Kommentarer
Postat av: BECAUSE YOU´RE WORTH IT

f i n b l o g g

2009-09-19 @ 18:18:48
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0