Det var en gång en hund..

Som var på vift, när vi satt å fikade idag på rätt pris på hål timmen. Jag, Felicia, Sanna å Alida. När vi fikat klart kom en hund springandes in i butiken. Jag skriker: EN HUND!!!? Sanna: Hund?!! *komsi komsi* Sanna får tag på den.. Vi får panik alla, VEMS FAN ÄR HUNDEN? Vi kommer på att jag å Alida ska gå in å fråga vems hunden är vi frågade 2-3st. Ursäkta, har du en hund? En 40årig man svarar: Ja? Jag frågar: En vit med svarta prickar? Han: jaa? Sitter den inte i bilen? Alida: Nej den springer okring där ute, eller var nyss här inne också.. han: men herregud!! *skyndar sig ut å får syn på hunden å säger* Nä, de där är inte min hund. Den är förliten, tror jag? Alida: Den kanske har krympt? Han: Näää? Alida: Är du säker? *han går till sin bil å tittar då hans hund sitter där* å vi tänker MEN VEM ÄGER DEN HÄR HUNDEN DÅ? Sen kommer de en gubbe gåendes med koppel, utan hund. å jag skriker: Ursäkta, HALLLÅÅ. Är de din hund? Vilket de var... vi skratta så tårarna spruta å jag hade grymt ont i magen efter de där! Mina dagar kan vara helt sjuka ibland!! /fjekO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0